hemska biverkningar men ser solen

sista dagarna har varit kämpiga för mig..har varit envis o dum nog o inte lyssna på min kropp o när jag haft ont så slutade med att jag igår blev inlagd ett dygn på avdelningen igen...mina biverkningar i benen är inte o leka med, känns ungefär som konstant växtvärk o det e plågsamt... nu lever jag dock på morfin så mitt humör är lite bättre och jag faktiskt uppskattat livet idag..små saker som ha Challan o Martin med sin min skelettt scint, höra dem prata o fnittra gjorde mig lugn... kan även säga att jag har INTE cancer i mitt skelett så det va fan veckans höjdpunkt!!!!!!!! Life goes on.... sen blev jag utskriven eller hemskickad på permis inför mitt ultraljud i morrn men känner jag min kropp rätt så beror magsmärtorna på gaser och förstoppning... men vill ju gärna utesluta andra saker så gör ett ultraljud i morrn ändå =)

Blir ingen utlandsresa med gotjejen... jag e på tok för stissig o orolig i kroppen över alla biverkningar så avbokade resan igår...ska ringa försäkringsbolaget i morrn o fixa pengarna tillbaka till oss båda...tror nog cancer o hög infektionsrisk går under giltiga skäl.... jag o Challis ska göra en roadtrip hemåt istället vilket just nu passar mig ypperligt för jag saknar hemma lite... har mitt liv här uppe men självklart saknar man familjen efter att inte ha sett dem på 8 månader....

Nej om man skulle börja göra lite kvällsfika... längtar efter en dusch i morrn efter ultraljudet för ska nog låta mitt sår i porten vila lite idag....kanske man blir fräsch igen hahahahahahaha


kraaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Elin

Efter regn kommer sol! Du ska se att de kommer vända nu, speciellt efter dunderhamburgaren du tryckte i dig :) Värsta bästa! Ringer imorn! Pöss o kräm!

2011-08-11 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0