många bra dagar

jag e så tacksam just nu...har haft många bra och positiva dagar som gett mig massor utav ork o viljestyrka =)

for till havet en sväng med Challan igår o bara njöt av solen o dofterna från havet och de nytjärade husen runt omkring...fick mig att tänka tillbaka på skolavslutningar i vittinge när de hade tjärat klocktornet....

Idag for vi iväg på noliamässan o tittade...klarade av att gå i nästan tre timmar sen tog d fan stopp i benen men e bra jobbat för mina små smärtande ben...sen ikväll for jag iväg ut till storsandskär till eriks vänner o deras kräftskiva...fick mig många o stora skratt och mådde bra av att veta att jag har ett enormt stöd överallt =)

just nu har jag bäddat ner i soffan under mitt varma duntäcke för min blodcirkulation i händer o fötter e inte den bästa numera...får skylla på morfinet o cellgifterna....

har börjat upptäcka att de dagarna jag har som är bra o positiva då vill jag helst inte prata om mina krämpor mer än nödvändigt...känns som om jag blir mer sjuk av att tänka på skiten dagarna i ända....jag vill inte behöva tänka o säga om eller när jag blir frisk så fort jag ska planera nått.... ibland vill jag bara få vara här o nu o leva för stunden... jag e inte naiv o fattar väl att d kommer skitdagar men det tar jag då.....låt mig leva mina glada positiva dagar nu när jag har dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nej nu ska jag slänga mig raklång o bara glo på the village o sova som en sessa i natt.....

kraaaaaaam




ps. ska även säga att jag fått tillbaka min aptit och äter som en tok för o lägga på mig inför nästa cellgiftskur!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer din blogg efter att ha sett vad som drabbat dig. Måste bara säga att du verkligen är en stark tjej och jag vet att det kommer gå fint! Kämpa på och som du skrev i inlägget - njut av alla bra dagar! :)



Många kramar från Therese som jobbade på Allstar med dig våren 2010.

2011-08-14 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0