roadtrip

så nu har jag o Challan kommit hem från vår lilla roadtrip runt halva sverige....därav att jag inte bloggat nått på en vecka....

började med o åka hem till farmor o farfar i heby o slänga av packningen innan vi åkte hem till pappa o Marie o fick träffa deras lilla rottisvalp Folke... mkt trevligt me lite fika efter 7 timmars bilfärd =)
Dagen efter åkte vi hem till mamma o baljan o alla hans ungar...träffade på syrran o vi stannade på lunch innan vi for in till sala för lite sömntabletter och middag med Marie o Mauri... hann även springa på brorsan på hans jobb och Gunnel inne på coop så blev många möten den dagen...just ja fika hemma hos faster hann vi me oxå... kan ju säga att jag mentalt va helt överkörd efter den dagen....men e väl så att man lätt blir trött o sliten när man ska stressa runt o träffa folk när man e sjuk....
I onsdags så tog ja d bara lugnt o hänga halva dagen i pappas soffa o sen resten av kvällen i mammas soffa, vi käkade tacos o alla syskon kom dit så d va skoj, o peppa peppa det blev inge bråk!!!!!!

I tosdags åkte vi uppåt igen men tog en omväg genom dalarna upp till mora där vi tog ett stopp över natten hos challans bror =) va supertrevligt o vi fick grillad god mat o ungarna härjade loss på en lagom nivå =) sov dock som en kratta den natten, helt sjukt så lite jag har sovit den här veckan..kommer behöva sova hela helgen för o orka me nästa behandling på tisdag.... fan e smått nervös inför den men ska fortsätta ta dag för dag...har funkat hittills, bara  brytit ihop en gång sen challan kom hit som tur e......

nej nu ska jag bege mig in i duschen o samla kraft så jag orkar åka ner på stan o säga hej till alla på jobbet...



kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du haft det hektiskt men så kan det bli om man ska hinna med många.. Önskar dig lycka till nästa vecka hoppas det blir lite lättare denna gång. Tänker på dig och ser fram emot att träffa dig.. Massor av styrkekramar <3<3<3 Love Moster

2011-08-21 @ 20:30:13
Postat av: Sandra Segerqvist

Vi känner ju inte varandra så bra men vill iaf bara skicka lite styrka till dig. Blir glad av hur du ser på allt och hur du väder på det till ett possitivt sätt, kommer garanterat kika in här och följa dig till den dagen du får ditt friskintyg :) Stå på dig Catta ! Kramar Sandra Segervist

2011-08-22 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0