smärta o trötthet





underbart låt, får rysningari  hela kroppen av hennes makalösa röst....


idag e d en jobbig dag..kroppen ömmar överallt, känner ju igen smärtan o den lär vara värre i morrn om det blir som förra gången...mkt morfin blir d i alla fall... ska snart på sjukan o lämna prover igen...kolla att alla värden är som de ska... skulle dock tro att mina värden e riktigt dåliga... ska även försöka få träffa niels och prata om min cancer..jag har så mkt frågor o ångest kring skiten som alltid kommer upp dagarna innan allt vänder... jag vill ju bara fungera normalt i livet men verkar vara rena rama omöjligheten till det...ska i alla fall försöka klara av kursen i höst o göra mitt bästa på omtentan i övermorgon...allt nu i dagarna handlar bara o ren jävla envishet om det ska gå....


hur länge måste jag vara beroende av andra för att min vardag ens ska fungera...orkar ju inte ens laga mat på dagarna....bläääääääääääääää för den här skiten.... nej nu ska jag vänta på elin så vi kan fara till sjukan o så jag har min stödgrupp omkring mig... jag vill bara få nått positivt jävla besked om det så bara är att ja vi tror att du kommer överleva ett par år till..... fröken negativ....

Kommentarer
Postat av: Anna Tranmosse

Fina fina du, det är tur att det bor så mycket envishet i dig, förstår att det hade varit lättare att bara ge upp. Håller tummarna för att du får något vettigt ur den där läkaren!!! Kramar i massor!

2011-08-30 @ 11:53:23
Postat av: Bella

Det var jättekul att du var med på p-festen Catrin! :)

Och jag håller med dig om Adeles röst, makalös! :)

2011-08-30 @ 12:31:56
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tänker på dig fina kusin!!

2011-08-30 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0