operation o tid efteråt

nu har jag gjort min enorma operation... den blev mkt större än man räknat med och min kropp har tagit mkt skit....man fick operera bort magsäck, mjälte o halva bukspottsköteln då huvudtumören hade växt ihop i den... man plockade även bort alla lymforna man såg som va drabbade... så enligt läkarna fick man bort allting men det blir väl en ny CT så småningom och sen ny konsultation med onkologen.... men just nu tar jag bara dag för dag o försöker kämpa mig igenom all jävla smärta som jag har... har inte varit helt smärtfri nån gång nu och min sömn e sjukt drabbad =( får hoppas att läkarna får kolla på med smärtdosering snart annars blir jag knäpp...
får förhoppningsvis ta bort ett av lugndränen i morgon så jag blir lite mer rörlig på vänster sida....

vet inte riktigt va jag mer ska skriva, försöker ta dag för dag o hålla humöret uppe men e sjukt jobbigt ibland....

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Fy vilken stor op, men bra att de fick bort så mycket! Håller tummar och tår för att det bara blir bättre nu! Kämpa på, snart vänder det! <3

Går inte en timme utan att jag tänker på dig!! Kom igen nu snygging! <3

2011-12-12 @ 21:36:32
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj vilken operation. Krya på dig tjejen.

2011-12-13 @ 18:42:02
URL: http://minaogonstenar.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vilken operation hjärtat, men du är en riktig fighter! Hoppas att du kan slippa en del av smärtan snart... Massor med pussar o kramar Anna

2011-12-14 @ 08:45:14
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Marcus Sundman

Vi känner absolut inte varandra, men jag följer din kamp, på håll. Hittade dig via ungcancer. Jag är frisk, men jag följer dig med stor respekt och empati. Jag hoppas du klarar dig igenom detta. På något sätt.



Massor med kramar, önskar Marcus föredetta LULEÅbo..:P

2011-12-21 @ 04:43:55
URL: http://marcussundman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0