snart tre veckor o jul på sjukan

då har jag snart legat inlagd här på NUS i tre veckor o vet fortfarande ingenting om när jag kommer få komma hem igen...vet att mitt ätande spelar stor roll i hemfärden i alla fall för förhoppningsvis blir jag fri från resterande maskiner efter helgen som jag dessutom måste spendera på ett jävla sjukhus 60 mil från släkt o familj =( mamma far hem i morrn vill inte att hon sitter med mig här uppe på julafton när hon har mer familj op tänka på... har lite vänner som kommer o umgås med mig i alla fall så helt ensam slipp jag ju vara så det e skönt....

nej nu ska jag smälla i mig mitt lilla ångestpiller sätta på voltarenplåstren o slå på nån film på datan o försöka sova...känner mig lite piggare nu när jag äntligen för första gången på 4 dagar fick sova nästan en hel natt =)

kram på er alla som följer mig...

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2011-12-23 @ 00:38:50
Postat av: camilla

stor kraam till dig Catrin, hoppas verkligen du får bli fri från sjukhus snart.

Tänker som vanligt på dig vareviga dag=)

2011-12-23 @ 16:08:15
Postat av: Lotta Andersson

Hej Catrin!! Vi sänder många tankar till dig här hemma, men du är ju en envis jävel så det där borde inte vara några problem för dig!! :) Hoppas du slipper sjukhuset snart!!

God fortsättning, Lotta, Claes, Nils o Hubbe

2011-12-27 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0