Ångest...

Blev inget jobb igår... fick panikångestattacker o bröt ihop totalt på jobbet så blev hemskickad....fy fan va läskigt det var... har haft lite liknande känslor idag men långt ifrån igår...som tjejen på sjukvårdupplysningen sa till mig så ska jag bara låta känslorna komma och inte kämpa emot för då blir d bara värre....ska även ringa en kurator i morrn o får förhoppningsvis hjälp och massa samtal så att jag kanske kan börja bearbeta allt som är i mitt liv...skolan o jobbet är ju egentligen inte jobbigt alls men är ju den jävla familjesituationen som är jobbigt =(

Nu ligger jag o försöker slappna av o vara lugn så jag slipper må dåligt o balla ur...tur att det bara är fotboll idag så även om det blir sen så kan man plocka in alla notor i halvlek vid tiotiden =P

jag har fan världens bästa jobbarkompisar o chefer som bryr sig om en o vill att man ska må bra....många känns som den enda tryggheten ja har här uppe...

Så gick det när catrin försökte vara superhuman o bröt ihop...fan e första gången på typ 4 år som jag brytit ihop så mkt som igår...kanske dags o lätta på trycket lite oftare....


Nej nu blir d o slappa i sängen en stund innan jag åker ner till jobbet o springer bort ett par timmar.....


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0