Dagen innan värsta singeldagen på året =P

jaha så var det dagen innan alla hjärtans dag då... som vanligt firar jag inte denna lama "högtid" hahahaha ser som ingen mening när man e singel o ensam ;) fast man kanske borde fira den som singel oxå...typ köpa massa fina gulliga saker till sig själv så man får lite extra lyx i vardagen =P

Som tur e ska jag jobba hela kvällen i morrn så behöver bara stå ut med o titta på alla andra kära par som ser lyckliga ut... e nog fan lika plågsamt det hahahaha kan ju alltid hoppas att de dricksar bra om de är på bra humör ;)

Ligger o lyssnar på riktig kärleksmusik i sängen i min ensamhet o känner att fan det som folk förknippar med kärlek e för mig deppmusik hahahahaha, bitterfitta?!?!?! jo liiiiite kanske men va fan gör väl det... nån gång hittar jag väl min drömprins...ska bara stanna upp i livet så han hinner ikapp mig =P


var o pratade jobb med min chef nu i veckan som var och det löste sig så att jag får vara ledig tre helger i maj..dock måste jag jobba tre helger på raken i mars men det är det fan värt =) Kan jag få vara med på yran iår och det va ju faktiskt två år sen jag var med på den sist...sitta o titta på massa gott o snyggt folk o tokiga utklädnader och dricka massa gott i solen =)


Hmmm om jag skulle gå o diska lite kanske o sen bege mig uppåt mot iksu för lite träning...körde visserligen zumba igår o ska köra det i morrn oxå va planen men men va fan...dansa e ju aldrig fel =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0