ingen bra dag =(

Idag har jag verkligen ingen bra dag...mått illa till o från o fått några konstiga flashbacks...kunde inte ens somna på dagen för att så fort jag kom in i nån dvala så fick jag några läskiga drömmar med känslor som jag verkligen kunde känna o när jag vaknade till var det som om jag inte låg i min säng utan var nån annanstans...sjukt läskigt!!!!!!!! Fick nog o tänkte att det här har med min "lilla" känsloryggsäck o göra och skicka in en anmälan till psykologiutbildningen på universistetet...behöver fan få hjälp med o må bättre...o hoppas verkligen att jag kan få samtala mig fram till en bättre självinsikt och sjlvkänsla med någon som kan. Annnars får jag väl kontakta nån annan som kan hjälpa mig.....

Nej om man skulle klä på sig en massa kläder och bege sig ner mot stan och jobbet...utan mitt jobb vet ja fan inte va jag skulle göra...e så skönt o få stänga ute vissa saker ett par timmar istället för o sitta hemma o må dåligt....




Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0