Jobbig dag

idag va det ingen bra dag för mig... allt började med att jag sov sjukt dålig i natt o så upp tidigt för o åka till tavelsjö o kolla på mina fina barn i klassen ja varit i =) Fick massa bra energi och mådde riktigt bra när vi for därifrån... men när ja kom hem så sova ja lite o när jag vaknade efter två timmar så skakade jag i hela kroppen och hade samma panikkänslor som innan i hela kroppen...blev inte direkt bättre på jobbet heller...får se om jag kan somna i natt eller om ja kommer va förstörd helt i morrn....
e många tankar som rör sig i skallen o ja gör fan allt för att inte få panik gång på gång obehagskänslorna e inte o leka med o känns som jag har ett tryck över bröstet konstant....



nej nu ska jag försöka varva ner o tänka på annat en stund....wish me luck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0