Möööööööööööör

Uscha idag e jag mör värre efter helgens monsterpass på jobbet....18-03 i fredags o sen 10.30-22 igår...kan säga att vid åtta tiden så var jag beredd att kasta in handduken o börja gråta för att jag hade så jävla ont i ryggen men men van som man e så drog man bara på sig största leendet och bet ihop.... längtar till den 25:e mars när lönen för den här helgen kommer ha ha ha

Hmm funderar på o planera nån resa nu i vår... kanske ska smöra lite för min snutta nere i skåne så jag får lite tidig sommar =) Har ju inte träffat min goa tjej på för många år nu =(  Lämna ume en stund vill jag göra i alla fall =) men vill inte hem till gåvan mer nu på jävligt länge...enda gången jag kommer åka ner dit e när vi ska tömma huset o jag måste plocka med mina saker upp hit....


kan ingen komma o ge mig massage?!?!?!?!?!! vill få lite knådning av nån som kan men får väl bita ihop o hoppas att det går över tills i morrn hahahahahaha


nej nu ska jag dra på mig pyjamaskläderna o gosa ner mig under täcket =)

P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

DU är alltid välkommen till oss! Snöfritt här nere redan... :-) Våren brukar ju komma tidigt o det är inte alls tokigt... Vi måste höras snart! Kramar till dig ♥

2011-02-07 @ 16:10:11
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0