Soffhäng

Så satt man i sköna soffan o glodde på tv igen... lite avkoppling e precis va jag behöver...hade ju gärna tiggt till mig lite massage oxå men Ida e ute och går så får klara mig utan det hahahaha....

I helgen blir d så lugnt o skönt...överväger om jag ska smöra för Peter i klassen så jag får låna hans o hans tjejs lilla vovve Zelda...känns som om att vara hundvakt till en go liten valp kan vara det ja behöver...typ massa mys o gos men inga problem =P  Får kolla me honom i morrn om erbjudandet e kvar hahaha om annat ska jag i alla fall sola lite, äta massa gott o bara vila upp min kropp så mkt som ja kan...e ensam hemma hela helgen oxå så måste väl terra nån polare här uppe =P

Nej om man skulle bära in all nytvättat tvätt på rummet o sen glo vidare på tv:n =)

Som ni kanske märker så e jag på lite bättre humör idag än sist ja skrev...även om d fortfarande e kämpigt tillofrån men biter ihop o försöker se framåt....
Ska även säga att nån snäll o finurlig själ hade skickat en trisslott till mig idag...vet dock inte vem det är men uppskattade verkligen gesten ovh tanken bakom det....tack vem du nu än var =)



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0