bra helg, nästan

Den här helgen har varit både upp och ner, mest upp dock som tur e...hade det inte varit för att mitt kontokort blivit skimmat så hade helgen fan varit perfekt.... =S

I fredags så va jag iväg o tatuerade färdigt alla blommorna på underarmen och nu e det bara min axel kvar sen e äntligen min sleeve klar =) Sen for jag och Ida ivåg o käkade på jobbet o sen kollade vi på Burlesque med xtina augilera och den va grymt jävla bra =)


Hade en dejt med Challan igår o vi kollade oxå på bio o käkade på allstar ha ha ha...mysigt o skönt o kunna få lite kvalletid med tjejkompisarna ibland =)

Hade även massa mys på kvällen och det behövde jag verkligen...kramas med nån som vill kramas med mig o prata en massa skit det e skönt =) ventilera lite e alltid skönt....

nej om man  skulle ta sig en dusch o tvätta tatueringen lite o sen mysa ner mig i soffan i massa mjukiskläder hahaha


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0