Nytt år då...

Jaha så var vi inne på 2011, nytt år o nya möjligheter som det så fint heter ;)

Har inte bloggat på väldigt länge men har varit sjukt upptagen och sen inte kännt nått behöv att skriva av mig så mkt...sen jag skrev sist har väl inte så jättemkt hänt i mitt liv... pojkarna går som vanligt upp o ner i mitt liv o skapar ständigt kaos i min hjärna.... tror fan inte jag vill ha en pojkvän ens ha ha ha men så säger jag bara nu för att jag e lite bitter som vanligt o behöver skriva av mig ;) Självklart vill jag hitta en kille som gillar mig för mig o vill vara med mig o bara mig... trodde väl en kort vag stund att jag kanske gjort det men visade sig väl mest att nån ville både ha kakan o äta den samtidigt men kan inte förvänta mig så mkt när jag väljer att träffa nån som e yngre än mig o har helt andra livsplaner....men men livet är en enda stor bergodalbana har jag ju insett efter snart 27 år på denna jävla jord ha ha ha

I lägenheten så har jag o Ida fått en ny inneboende...erik heter han o e sjukt supertrevlig o go, i alla fall det lilla jag har sett av honom sen han flyttade in för en månad sen ;) han e mest hos sin tjej men gör som inget för då kan jag utan ångest springa omkring halvnaken i lägenheten ha ha ha

Har tagit upp min träning o kost igen...har enligt vågen o viktklubb gått ner 9,5 kg sammanlagt sen jag började o jag kan inte se det i spegeln men så vet jag ju att jag har världens sämsta självbild oxå..jag ser ju bara en stor flodgroda i spegeln =(  Blev ingen träning idag heller för hade sån sjuk träningsvärk men i morrn blir d zumba och bodypump =) o massa nyttig o god mat =)


Hemmavid i gåvan har jag fortfarande problem o e massa bråk... känner mest att jag vill finnas där som stöd för mina syskon men att mina föräldrar får klara sig bäst det går...tycker dock synd om pappa som börjat visa en helt annan sida av sig nu...han e jätteomtänksam o jag fick faktiskt en kram sist vi skulle skiljas åt det har aldrig hänt tidigare....

Oj blev ett långt inlägg i bloggen den här gången...får väl försöka skriva lite oftare men e svårt o hinna med ibland när jag inte gör annat än o plugga, jobba o sova....



Pussokram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0