pojkar = problem

Som rubriken lyder så har jag nu äntligen börjat lessna riktigt jävla rejält på o ens försöka få nån att tycka om mig o vilja vara med mig... jag orkar fan inte med spelet som alltid ska spelas och nu får d fan vara... vill man vara med mig får man nog fan visa det och kämpa lite tillbaka oxå... jag blir bara så sjukt less!!!!!!!!!!!!

Snart e jag klar med ISS kursen i alla fall och det ska blu skönt o roligt o få göra en annan kurs som inte e inriktad på alla obligatoriska delar i utbildningen som bara e teoretiska... ser verkligen fram emot en massa praktiska lektioner och examinationer under nästa kurs =)


Hmmm ska bara komma igång med den jävla träningen oxå...har dock börjat inse att jag kommer aldrig kunna leva upp till idealet som media vill att alla ska sträva efter... 161 lång o 45 kg e väl mediaidealet ha ha ha men men får väl va nöjd med 161 lång o 63 kg...e inte så dåligt det heller...får väl fan ha lite o ta på...orkar inte vara perfekt och sträva efter att försöka vara det heller.....man för nöja sig med mig o hur jag ser ut om man vill ha mig... ja jag e lite tjock ibland o lite konstig ibland oxå.... bridget jones ska nog bli min nya idol... hon som alltid kommer vara just lite tjock =P



Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen en stund o sen hoppa in i duschen eller lägga mig i badet o bara njuta av värmen...får man ingen värme av andra får man väl skapa den själv ha ha hah a




P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

Media´s bild av människan är Angelina Jolie, en anorektiker! Nej muskler är hett. Inte ens jag skulle se frisk ut av att väga 45kg o jag är bara 154 cm.

2011-01-13 @ 17:55:52
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är en fin människa hjärtat! Jag tycker du är så himla duktig som tränar! OCH du är INTE tjock! Jag har inte sett dig på länge, jag vet, men jag har sett bilder, så fin! Och det idealet du snackar om, det är INTE snyggt o definitivt inte hälsosamt. Det SKA finnas lite att ta på, så är det bara! Puss o kram till dig ♥

2011-01-14 @ 08:39:14
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: ITZI

Fattar känslan om killar. Ibland vill man ju bara gå och bli nunna typ.

2011-01-14 @ 08:58:07
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0