Skaffa en tänkarmössa?

Nu sitter man i soffan igen och tankarna snurrar som bara den... Många frågetecken och beslut som måste tas känns det som... just nu känns det som om jag borde flytta från ume och börja om på nått nån annanstans där ingen känner mig igen... älskar att jag e en ta till flykt ha ha ha

Insett att nu lägger jag ner vissa saker... trodde att saker och ting va på bättringsvägen men icke så personen får skylla sig själv nu för nu skiter jag fan i och ens försöka ordna till en träff.... Ska enbart träffa personen jag egentligen inte ska träffa för det är enbart sex och på samma nivå... båda får ut det båda vill ha och jag slipper gå och grubbla över varför nån inte hör av sig....hur jävla svårt ska det vara att vara ärlig och köra med raka rör? E jag bara för erfaren och gammal så jag har lessnat på allt skitsnack som alltid rör sig runt alla relationer man kan tänka sig...



Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen och glo på nån bra film =) Eller kanske ladda ner lite bra låtar till mobilen så man har nått bra o lyssna på på dagarna =)



P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du får väl flytta ner hit då! Verkar ju bara finnas skit-killar där uppe, iallafall de du träffat... Inte bra! Puss o kram Anna ♥

2011-01-26 @ 16:33:46
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0