tjo och tjim

Halloj på er =)

Idag ligger jag i soffan o e helt slut...har banne mig hållt igång precis hela dagen... jag o ida for på iksu o tränade 1,5 timme innan skolan började..va skönt även om jag va sjukt äckligt trött o inte alls ville kliva upp idag ha ha ha... sen i skolan så lekte vi massa roliga kullekar idag igen så vi fick springa massor i typ lite mer än en timme....föreläsningen vi skulle ha haft efteråt blev inställd så då hakade jag o Ida på Challan o hennes brorson till Leos lekland o röjade loss o lekte i två timmar... fan vilken king dag det har varit...dock e jag ju sjukt trött nu o kommer lätt ha somnat innan tio i kväll ha ha ha
I morrn blir det i alla fall ingen träning innan skolan utan den tar jag efter grupparbetet och hopp o lek lektionen =) älskar den här nya kursen, man får så mkt nya ideer och förslag på hur man själv kan göra när man e färdig lärare =) o har fått en sjukt bra basgrupp med bästa gänget ever ha ha ha jag och fyra träningstokar =P


Hmmmm undra va man ska göra nu då när magen e full me massa mat och jag har bäddat ner mig i soffan...kanske hoppas på att nån hör av sig o kramsällskap ikväll eller kanske fortsätta krama kudden som vanligt =P ja ja vi får väl se...e ju vaken i alla fall tre timmar till om jag har tur ha ha ha ha ha


P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0