ventilera lite

Nu sitter ja i soffan i vanlig ordning med trasig rygg...helt sjukt så fort den går sönder...måste verkligen köra igång mkt med min träning igen...speciellt nu den här veckan när jag ska jobba så sjukt mkt...lördag kommer bli kämpigt värre men får bita ihop..äta mkt koffeintabletter o be till gud att dagen går fort....

Fick alla säsongerna av true blood av Idas faster idag o det gillas skarp...ska börja mata säsong et i kväll hehehe o bara mysa av att titta på fina o mumsiga skarsgård hehehehe...good dammit va han e fin...tänk om man hade en sån pojk att ringa när behoven gjorde sig påminda hahahaha fan jag låter ju som värsta playergrabben ;P men men man ska väl inte göra det som folk förväntar att man ska göra heller hahahaha....Undrar om man ska svulla redan idag med massa popcorn eller glass?!?!?! kan nog hitta nått gott i mina skåp tyvärr o just nu e jag inne i en jag skiter i min vikt period vilket jag kommer få betala för dyrt när jag inser att snart e sommar o vassen hägrar =P


Nej nu skiter jag i beklaga mig för blir bara lessen...mkt skit i grunden tyvärr o inget jag kan göra åt saken...har insett en sak i alla fall att man kan fan inte ens lita på att ens närmaste familj finns där för en utan att de snarare hittar på lögner om en....besviken o förbannad e två bra ord för hur jag känner.....fy fan att man gör så mot sitt eget barn...e inte jag som valt o ha det så här det är du men ändå får du det att framstå som mitt fel varje jävla gång...o det värsta är att människor tror på dig och dina lögner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0