äntligen ett svar

har äntligen fått ett svar på varför jag har haft så ont...fick göra om min gastroskopi igår och den här gången fick jag massor av lugnande och avslappnande så undersökningen gick att genomföra och jag minns inte riktigt allt som hände och det är jag lika tacksam för...efteråt va jag sjukt groggy nån timme men när jag piggnat till kom läkaren som gjort undersökningen in till mig och berättade att de hade hittat en tumör eller polyp som det blödde ifrån... den sitter precis vid början av magsäcken också och när mina magmuskler eller diafragma spänns så täpper blodklumpen igen matstrupen...därav att jag inte kan rapa och får ont när jag äter så det e sjukt skönt att få veta varför jag haft så satans ont i två månader... det kommer bli en operation inom ett par veckor oxå så detska bli skönt..får bara hoppas att den inte förstör min bokade resa till tunisien med Challan...vore ju surt om vi inte kunde fara iväg...förhoppningsvis e operationen redan gjord innan v. 33....
Nu ska vi bara hålla tummarna att biopsin på magen visar att det är en godartad och ofarlig liten polyp... lovar att uppdatera lite oftare nu när jag börjar se ett ljus i mörkret.....


P&K

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas, hoppas, hoppas att den är godartad! Och som sagt - tur att du äntligen fått svar på varför magen har krånglat! Krya på dig nu tjejen :) kram!

2011-07-10 @ 01:30:36
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0