bakslag

idag har jag ingen bra dag alls... jobbade 11 timmar igår och var helt slut redan vid tolv o ville  ge upp o gå hem men går ju inte så bet ihop sista tre timmarna på nattklubben... somnade väl fem i morse och vaknade först vid tio o fick i mig lite frukost o sen somnade jag om till två.... vaknade och kände hur slut jag va och hur mkt jag bara ville ge upp... kände att jag kommer inte klara av den här sjukdomen...uppgivenheten o orkeslösheten har förföljt mig hela dagen och blev bara värre o värre... slutade med att jag bröt ihop i duschen o sen grät jag som om tårarna aldrig ville ta slut... ringde till jobbet o grät o kände att jag skulle inte palla hålla masken idag...psyket e helt förstört idag... visste att det skulle komma såna här dagar men inte att jag skulle slå i backen så hårt =(

chocken av allting e nog större än jag velat inse och efter min röntgen igårnär jag fick panikångest så blev jag rätt knäckt idag....


jag hoppas jag har bättre dagar oxå så jag faktiskt orkar med att slåss mot det här...för om jag mår som jag gör idag är jag redan körd =/  nej nu ska jag försöka umgås med nån så jag slipper vara ensam ikväll..kände inte att jag ville följa erik o hans kompisar på fest direkt.. så social e jag inte riktigt.....

lyssnar på åskan o väntar på att få känna lukten av våt asfalt snart.....

Kommentarer
Postat av: Elin

de kommer bättre dagar vännen! bara att luta dig mot oss, vi finns här! Kramar!

2011-07-23 @ 23:53:32
Postat av: Anonym

Finns förmodligen fler än du räknar med som hoppas på dig, vännen! <3

2011-07-24 @ 03:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0