dag för dag

tycker inte jag gör annat än o sitta i telefon på dagarna när jag är ledig... både skönt o jobbigt o hela tiden uppdatera folk men blir ju som så när släkten o familjen är 60 mil bort o är oroliga för mig....

fick tag på en sköterska på onkologen igår och hon va sjukt trevlig och förstående, vilket är rätt jävla ovanligt när det kommer till sjukvården och det jag varit med om hittills...fick lite svar kring cancer och hur utredningen går till och det lugnade mig lite även om det är skitjobbigt och inte få veta hur läkarna vill hantera just mitt fall förrän om nån vecka... men fick rådet att jag skulle ringa henne igen nästa fredag så skulle hon berätta om hon visste nått mer om mig...ska även få hjälp av en kurator så jag kan hantera den här situationen åp bästa möjliga sätt... fick även veta att all behandling kommer ske mkt på mina villkor och hur jag mår fysiskt och psykiskt så nu har jag hopp om att faktiskt kunna åka hem v 32 o sen till tunisien med challan så jag har ny ork att ta tag i behandlingen när jag kommer hem igen.... men får veta i nästa vecka hur allt blir....tar det då....


just idag e jag ledig i sitter just nu i soffan o slöar o väntar på tvätten...ska försöka bege mig till ersboda sen o köpa hårfärg o hälsa på erik inne på stadium =) e ett helt sjukt väder här uppe idag... molnigt men kvavt utan dess like så sitter med sprängade huvudvärk men blir nog bra sen mot kvällen hoppas jag... ska försöka glo på film me nån oxå så jag slipper va ensam....


nej dags för lite hushållssysslor typ diska disken sen 4 dagar tillbaka =P

P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till idag! Kram!

2011-07-22 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0