jävla äckel sjukvård

nu e jag så less på att JAG måste ringa runt för o få några svar kring min sjukdom... ingen jävel hör av sig...går flera dagar emellan varje negativt läkarjävlarbesök o ingen kan ge mig nått svar...fick ringa till onkologen idag igen o som tur svarade sköterskan idag efter tre försök o jag ska tydligen läggas in på en avdelning på tisdag o det ska tas prover och diskuteras cellgifter sen vet jag inget mer... man kan ju inte planera ett skit för idag e d fredag o jag har fortfarande inte fått nått brev eller kallelse till sjukan... ibland vill man bara skrika på dem o fråga om de inte fattar hur knäpp i huvudet jag blir!!!!!  jag vill börja med behanling nu...hade velat börjat i onsdags när man visste hur allvarligt det va o att det spridit sig så mkt som det gjort men neeeeee vänta en vecka till så ska vi ta beslut därifrån...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jävla fittor, e d så att det inte e nån panik så kan man väl vänta tills jag varit utomlands likagärna eller? att aldrig få några svar o kunna planera sitt liv suger!!!!!!!!!!!!!!

jaha då ringde de äntligen från onkologen o jag dit på söndag o lämna prover o på måndag ska man tydligen operera in en venport för framtida behandling....fan fan fan fan... e väl lika bra o sjukskriva sig i helgen o göra nått vettigt för i nästa vecka drar det ju igång.....

Kommentarer
Postat av: Bella

Sjukvården kan verkligen vara hel kass ibland! Men kämpa på bara :) Det kommer ordna sig! :) Kram

2011-07-30 @ 00:25:52
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0