min lediga måndag

ju närmare tiden går mot tisdag ju mr nervös blir jag o ju mer ont får jag i kroppen o kan inte äta.... jag är så jävla less på att må så här... har låtsas hela dagen att allt e superbra fastän det egentligen känns som skit men va fan ska jag göra när jag mår konstant dåligt o får panikångest av folksamlingar... kan ju säga att storhandlingen på ica maxi idag va ett rent helvete.... fick frossa o ont i magen o sen tog det mig typ 5 min o handla allt jag behövde... innan erik va klar hade jag redan snott hans bilnyckel o gömt mig där....o ryggen e oxå helt jävla kaiko...ont hela tiden men blir väl så när man ligger i drag o inte gör sina magövningar men skulle behöva nån som ville massera mig varje kväll en stund så musklerna fick lite blodtillförsel....

faaaaan ser inget ljus alls just nu... går hela tiden o e inställd på att min diagnos e värsta tänkbara o att jag har max 6 månader kvar o leva, vilket kommer sluta med att jag får flytta hem till äckliga sala igen... vet att jag inte ska tänka negativt men just nu e d fan sjukt svårt o hitta en enda positiv sak med min sjukdom...hatar den här jävla ovissheten... o har dessutom glömt vilken tid jag skulle vara hos kuratorn i morrn, får väl ringa henne tidigt som fan eftersom ja lyckats slänga pappret med all info....hjärnan fungerar tydligen inte alls som den ska, hur fan jag ens lyckas göra rätt på jobbet är ett under....

nej tvinga i sig lite yohurt o sen ta en alvedon o sova ut....om det ens kommer gå, vaknade ju 5 i morse klarvaken o låg vaken till sju o kollade på barnprogram....

Kommentarer
Postat av: Elin

:/ de kommer att gå bra gumman, hang in there! Vi ses imorn shugar! O de med basta! Puss kram!

2011-07-26 @ 00:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0