regnig söndag

Idag mår jag lite bättre o känner mig lite lugnare mentalt... kroppen känns mer utvilad oxå även om jag fick så skulle jag nog bara ligga i sängen o sova bort mina dagar....

drog hem till martin igår o satt o pratade ett par timmar, behövdes att få veta lite men jag har fortfarande ett litet orosmoln över mig som jag hoppas försvinner i veckan som kommer....

har fått tillbaka mina kramper i magen igen men vet ju att det beror på att jag e så spänd i kroppen igen nu när jag e så orolig... vill inte äta alls men får ju ont i magen annars så tvingari  mig mat... vill ju att jag ska vara så matglad som förra helgen när jag kunde äta allt jag ville utan att ha det minsta ont....nej dags o tvinga i mig min smörgås o sen gå o vila igen så jag e pigg för jobbet om ett par timmar....


tack för allt stöd jag får av er, utan det skulle jag inte klara mig igenom det här... LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0