slarvmaja

jag e så jävla dålig på o ta hand om min kropp just nu, äter inte som jag ska o dricker nog på tok för lite oxå...ska bli intressant o se vad mina värden i morrn visar =S
gick inge bra o jobba igår, fick panikångest o hade yrsel hela dagen...fan måste verkligen börja äta igen så kroppen orkar med den  här skiten....men är man aldig hungrig o inte har nån aptit så e d svårt o inse att man faktiskt borde äta =/ har inte ätit nått idag heller o vet att jag egentligen bara borde resa mig ur soffan o gå in i köke o fixa lite yoghurt o musli....

hojtar nog till mer i bloggen i morrn när jag vet hur läget ligger till med kommande behndling osv.....

Kommentarer
Postat av: Simon

Marsch pannkaka ut i koket och fixa gokaket! Order fran Cypern! Ta hand om dig!

2011-08-01 @ 20:38:46
URL: http://webbdesigna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0