trött o irriterad

fan så less jag blir på puckot som klipper gräset här... han klipper lite på ett ställe o sen åker han till ett annat o sen tillbaka... o så håller han på i två timmar och jag blir lika arg o irriterad varje gång...speciellt när jag e så sjukt trött som jag e....men men blir bra om ett par veckor

idag blir d jobb på bästa stället med bästa personerna =) min lilla extra familj och tur e väl det för utan dem nu hade jag nog gett upp för länge sen, o sen alla mina vänner här uppe men ibland längtar jag hem till syskonen o de få men trogna vännerna jag kvar där hemma.... får väl se vad som händer o sker när jag far hem och hur länge jag kan vara hemma....

nej nu ska jag försöka äta frulle o sen powernapa för ska börja jobba två timmar tidigare idag så blir 7 timmar istället för 5 på jobbet idag men det kan behövas med tanke på att jag missat så mkt jobb pga magjäveln.... blir tight me pengar men det får gå ändå..bara räkningarna kan betalas får jag vara nöjd....


P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Å va skönt att höra att det går framåt o att du fått reda på var problemet finns! Håller alla tummar nu att det är fixat tills er semester!!! Jag har en liten tävling på bloggen, du kan väl bidra med ett tips o vara med o tävla??? ;) Kram Anna

2011-07-13 @ 17:24:12
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0