dåligt med bloggande

har precis insett att jag bloggar knappt nånting numera... e väl för att mina dagar numera går ut på att överleva dagen med all smärta som är... blir less på att ingen hittar nått direkt fel...har ätit dubbel dos av omeprazol nu ett par dagar och ska göra det en vecka till och har det inte blivit bra tills dess så måste jag göra om min gastroskopi dock skulle jag få vara sederad den här gången... börjar bli orolig för min hälsa på riktigt för nu har jag börjat gå ner i vikt en massa oxå utan att jag egentligen vill eller försöker men får ju knappt i mig nån mat för att jag har så ont så vette fan va jag ska göra... vi får hoppas att det inte beror på värre saker som cancer eller tumörer/cystor i mage/tarm... vill bara att den här veckan ska vara över så jag kan få veta om mitt HB gått upp nått från 90 och om infektionen e borta ur kroppen.... har ju ingen ork till nått alls... på jobbet verkar jag vara pepp men jag e så jävla duktig på att spela har jag märkt....låtsas vara pepp för att ingen ska ana hur jag egentligen mår o känner i kroppen... men att alltid ha ont och inte få sova är sjukt psykiskt påfrestande och även fysikst... minns inte när jag hade en dag utan att jag hade ont sist =(

blir en tidig kväll idag i alla fall...har ingen lust eller ork att ens vara uppe eller att fara ner på stan för o vara social med kollergorna....jag e tråkig :(


nej skit i det här nu o sov istället.....

kram

Kommentarer
Postat av: Elin

<3 kramar till dig med fina Catrin. Längtar tills den dag du få må bättre, men finns här för dig hela tiden!

2011-06-21 @ 22:27:14
URL: http://elintheolinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0