första juni

Herregud va tiden rusar iväg...nu e d juni och snart e skolan sluta för det här terminen...men istället drar jobbet igång på högvarv på gott o ont men ska bli skönt o slippa ha tentaångest i tre månader...även om jag ska läsa en sommarkurs så är det ju bara nio dagar vi kommer ha skola och fem av dem kommer jag spendera på en underbar fjällvandring...vilket jag ser som semester hahahahaha

Magen har blivit lite bättre som tur e och det var inte blödande magsår som tur var men gastroskopin va fan d värsta jag någonsin varit med om...aldrig haft sånt ångest och kännt sån panik tidigare...o magen gjorde revolt dagarna efteråt så jag åkte in på akuten för att jag hade så ont men det var ju ingenting för mina prover såg jättebra ut... min kropp e nog ett enda stort mysterium....ska iväg i morrn o lämna lite nya blodprover men det blir nog bra har ju som gett upp hoppet om att bli frisk igen så =P

fick nått konstigt infall idag o färgare håret rött...blev sjukt mörkt men kommer nog bli bättre efter ett par tvättar =) va ju så sjukt tråkigt o sitta o tentaplugga...har nog gett upp hoppet om den här tentan...dvs den kommer kuggas med stort K =/   men men finns väl omtentatider i höst...

hmmmm nej om man skulle diska sista disken för idag o sen dra iväg till goa lilla Elin för film o onyttigheter hehehe, ja jag har förresten gett upp hoppet om beach 2011... tänker numera tjock och lycklig hahahaha fast det e ju bara för att jag e tokförkyld nu o ändå inte får träna fastän jag vill... kanske kan gå upp o gymma lite på måndag för nu e ju typ alla pass inställda =( dumma sommartider....


Puss o kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0