måndag morgon

Ligger här i sängen o väntasr på att klockan ska bli kvart i elva så jag kan fara iväg o tanka bilen, posta brevet o sen fara upp på iksu o köra ett yogapass....sjukt stel i hela kroppen efter moulin rouge passet i lördags...skojigt men gav sjukt mkt träningsvärk..insåg i samma veva att det nog är dags för mig o börja träna min kondis igen hahahaha... men först o främst ska jag få ro i kroppen...inte haft nått ångestanfall sen i fredags och det är skönt..känns som om det kanske är på väg åt rätt håll för mig nu....håll tummarna =)

Vad händer mer då i mitt tråkiga liv...mest jobb, lite plugg de här två sista veckorna av kursen o så lagom mkt träning =P Alla frågar mig hela tiden när jag har tid och göra nått skoj...hallå man vill inte gärna göra saker när man mår så här...att jag ens går ut ur lägenheten är fan ett under vissa dagar för jag mår riktigt dåligt ibland när jag måste vistas bland folk och jag vet att jag måste jobba emot den känslan varje dag....sen att jag har blivit sjukt bra för o skita i mina vänner e ju en annan sak =/  men när jag väl e ledig vill jag inte gå ut på krogen o se hur folk blir packad o dum i huvudet...räcker med den skiten på jobbet tack... men om man inte dricker o inte vill gå på fest nykter så tappar man tyvärr många av sina vänner har ja märkt... =/

men uscha ska ju skriva glada saker på bloggen...e ju det jag ska jobba på till nästa gång ja ska träffa min kurator...hmmmm ska få besök av en vän över en helg...ska bli trevligt trots att jag jobbar men e ju bara 5 timmar som kompisen behöver vara ensam hahahaha

nej nu e klockan fan snart halv elva...kanske e dags o dra på sig mjukisbrallorna o knata ner till bilen....IKSU here I come...

P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Å min fina vän! Jag och Mattias är så glada att du ska komma och hälsa på. Längtar! Det är inte så långt kvar! Skönt att det gått några dagar som du mått bättre. Du är så himla duktig som går till kurator! Kramar!

2011-03-15 @ 18:07:54
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0