Måndag- ny vecka

Så var det måndag igen och jag har inte skrivit här på sjukt länge... märker att när ja bloggar så får jag ut mkt av det jag grubblar på och livet blir lite lättare men nu när jag har haft fullt upp så har jag inte hunnit smita in här o skriva o det märks tyvärr väldigt bra på hur jag mår.... kan ju säga att igår var en sjult jobbig dag...vaknade upp med panikängest och sen satt det i precis hela dagen....har kommit idag oxå och jag känner mig sjukt slut o sliten... kan ju visserligen bero på att jag har inte sovit så mkt i helgen o jobbat massor samt haft en person att sysselsätta så blev nog mer stress än jag var medveten om...tog i alla fall en halv propanvan igår kväll vid halv nio o fick ju i alla fall nästan sova en hel natt utan att vakna...helt sjukt att jag trots starka sömntabletter vaknar till av min ångest...

Idag e det ny kursstart o det blir nog bra...träffa folk o få h'nga på skolan igen...slippa bo upp på iksu i mjukisar liksom =P  nu får man ju göra sig fin o titta på folk samt att man kan ta till vara på lite mer av solljuset när man kan gå ut på rasterna =)

Ska försöka komma igång med yogan igen den här veckan, hann ju bara träna 2 ggr förra veckan o jag märker verkligen hur mkt det påverkar hur ja mår... yoga idag o sen nån annan träning i morrn...ska bli skönt o få sträcka ut hela kroppen idag =) kanske köra lite muskelpass i morrn =)


nej nu ska jag gå o piffa till mig lite o sen börja peppa för skolan....
satan så skönt det är att få skriva av sig lite....lovar o fortsätta i morrn igen =P


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0