Nygaddad

Så då har man gaddad sig idag igen...e halva skulderbladet ihop med armen som gjordes idag....grymt veacker tatuering blev det och jag är så sjukt nöjd =)  Bättre tatuerare får man nog fan leta efter, hans färgkombinationer är häftiga värre....så ska ni gadda er i umetrakten så far till holmsund o port royaltattoo... Anders e mannen man ska boka tid hos även om Brent oxå e grymt duktig =)


Har fått börja gå till en kurator och det var väl på tiden men märke idag när jag vaknade att mycket ångest kom...tror det delvis kan bero på att jag var o grävde i skiten igår i 1,5 timme men lät inte alla känslor komma fram =/  Känner mig inte irktigt bekväm med att bryta ihop framför en totalt främmande människa....blir nog bra har ju tre veckior på mig att jobba med lite självhjälpt övningar samt att jag ska få gå till pyskologerna på universitetet oxå...förhoppningsvis så får jag hjälp från två olika håll......

Min kurator sa att det var bra för mig o skriva av mig om man säger så, men jag vet ju att jag bara deppar ihop o bloggjäveln oftast så fick i uppgift att skriva någonting positivt varje dag så ska försöka med detta.... Hmmm det positiva idag är att jag har fått en underbart vacker blomma tatuerad på mig....det gör ont men gör mig stark....samt att jag och Ida bakade sjukt goda semlor idag o det smakade smasken =)


Nej nu ska jag logga ut o stänga av datan o försöka få lite mer sömn än i natt o håll tummarna för att jag sover som en prinsessa =)


P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0