Plugg o bak...

Idag så har d varit massor på skolan me seminarium och så vattenlek efter det...e helt sjukt slut i hela kroppen o så ska jag dessutom plugga ikväll oxå...tog mig en liten paus o bakade pizzabullar som ska bli matsäck när vi ska ha examinationen på fredag...jag hoppas verkligen på fint väder den dagen så man kanske får sig lite solljus o värme innan man ska jobba... hoppas bara att jag hinner sova nån timme innan jag ska ner på Allstar o jobba i servisen o baren till sena natten...kommer nog med största säkerhet att sova länge på lördagen så man pallar med långpass både lördag o söndagen hahahaha....

Satt o tänkte igår när ja prata med en killkompis på nätet o han frågade hur allt var osv...förklarade läget o han tyckte ja skulle tänka på sist jag var glad eller skrattade sist...kan i ärlighetens namn inte ens minnas när jag var lycklig eller riktigt glad sist...lite tragisk o hemskt....men alla glada miner från mig nu är nog tyävrr bara ett spel för min omgivning för att inte visa på hur kasst ja faktiskt mår.... fick ett samtal idag i alla fall från psykologi mottagningen o ska få komma dit o prata lite o förhoppningsvis får jag fortsätta träffa nån o prata en gång i veckan....

nej nu ska jag återgå till plugget men först blir d o diska av plåten som e full med ost och sen stoppa ner mina mosterstora pizzabullar i lite påsar =)



Tack mina underbara vänner som finns för mig o stöttar mig när livet inte är så lätt...ni e guld värda...


P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

Du behöver inte le, vi kramar o bryr oss om dig ändå. Men de bästa av allt är att du lyssnar på kroppens signaler och vågar göra nått av det.

Du är inte ensam!

Kram!!!

2011-03-02 @ 22:10:29
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Du fina, jag längtar så tills du kommer! Det ska bli så härligt och ha dig här! Skickar en kram så länge, så får du en på riktigt om inte alltför länge ♥

2011-03-07 @ 17:13:24
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0