Som jag hade dig förut.....





Älskar den här låten, minns när hörde den första gången...fick den skickad till mig över msn från en speciell person o senare på dagen skulle jag köra upp till umeå för första gången o kolla in vart jag skulle bo o utelivet...O vem sprang man inte på då om grabben med stort G hahahahaha det var en bra tid även om d slutade lite illa dagen efter men men jag vet ju hur läget är nu 2,5 år senare och även om det inte är optimalt så nöjer jag mig med det fastän jag inte borde... men den personen gör mig glad de gångerna vi väl ses o all positiv energi jag kan få av nära o kära e uppskattad =)


Nej nu ska jag göra mig iordning för att fara ner på stan o jobba lite...ska kanske gå en vända i nån galleria oxå innan jobbet kallar o slösa lite av mina drickspengar =P Köpte en onepice idag...hittade ett ställe som reade ut dem för 599:- och det e ju halva priset så jag passade på och beställa en blårandig modell som heter blueberry...mina ögon kommer ju att lysa värre =P

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0