tråktorsdag...

så sitter man i soffan o glor på hockey.... fan saik måste vinna annars blir det ett fittigt långt pass på lördag närmare bestämt 12,5 timme o då kommer ja inte va så glad o snäll på söndag....men men med min otur så vinner väl lule ikväll o jag får jobba häcken av mig i helgen....

va till min kurator igår men det gav inte så mkt hon upprepade mest bara samma saker som förra gången vi pratade och jag blev mest frusterad på henne...ska i alla fall få hjälp av psykologstudenterna i höst o få riktig terapi i ungefär ett år och det ska bli skönt o få gå till botten med vissa saker i mitt liv o min barndom... jag har aldrig uppfattat att jag hade en dålig uppväxt men i efterhand nu när jag mår så här kan ju konstatera att jag inte fick vara barn =/  jag fick växa upp på tok för tidigt... kan nog märka det nu i vuxen ålder oxå inte alltid jag känner att det är okej umgås med folk hemma, o precis nu när jag sitter här så inser ju jag varför jag aldrig kunde sova borta när jag var liten... var så rädd att d skulle hända nått hemma men att det egentligen berodde på att hade såna skuldkäänslor o ansvarstagande i tidig ålder.... tänk va man kommer till insikt när man sitter och funderar på saker och ting...


hmmm nej om man skulle skriva om nånting positivt...hmmmm va ska jag skriva då då.... e klar med min tatuering på armen men det kanske e gamla nyheter =P  fan finns inget som direkt e positivt i mitt liv just nu... jävligt tragiskt faktiskt =/  enda positiva jag faktiskt ser fram emot e nästa helg när jag får vara ledig för första gången på snart en månad.... börjar bli trött o sliten i kroppen efter alla jobbhelger.... o så att jag ska få åka ner till min gogumma i skåne o ha lite semester i maj =) min födelsedagspresent till mig själv =)


nej om man skulle fokusera lite på äckelhockey matchen o sen gå o ta en dusch o slå på en film o sova lite...fick powernapa på dagen en timme så det va skönt men vill få sova ut... kanske får yoga andas hela natten igenom igen =P jobbigt men effektivt....

P&K


tack alla som finns o stöttar mig nu...ni e ovärderliga även om jag inte allitd visar att jag uppskattar er.....<3

Kommentarer
Postat av: Linn

fina du. kram på dig!

2011-04-02 @ 22:10:31
Postat av: Anna

Jag längtar också min gogumma ;-) Skönt att du får ut något av det. Fortsätt blogga, om det gör att det känns lite lättare för dig! Puss o kram Anna

2011-04-04 @ 17:59:36
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0