en vecka kvar....

då var det en vecka kvar till min megastora operation... har varit dålig på att uppdatera bloggen, mest för att jag blev helt knäckt i torsdags när jag var hos kirurgen o fick ingreppet förklarat för mig... kommer inte barabli ett långt snitt längst med hela magen utan man kommer först o lägga ett Vsnitt över buken och göra den operationen med o ta bort magsäck o lymfar sen kommer man sy igen o sen lägga ett snitt från mage till ryggrad för att sedan gå in i bröstkorgen på baksidan för o få bort de lymfarna som sitter bakom bröstbenen... de kan inte garantera än att de kan få bort alla tumörer heller =(  så troligtvis kommer jag få spendera julen på sjukhus fastän de sa att så skulle det nog inte bli =(  jag både vill o vill inte ha den här operationen, kommer bli ett långt helvete på sjukhus nämligen o jag kommer bli mkt ensam....

får väl bara hoppas att operationen går bra o att jag slipper ha för ont... utan magsäck lär ju bli riktigt skoj eller inte.... 2011 är ett riktgt pissår för mig....

nej åka hem till farmor en sväng o säga hej....

Kommentarer
Postat av: Anna

♥♥♥ Pussar och kramar Anna ♥♥♥

2011-11-28 @ 21:24:15
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: jag

Håll ut. Det kommer fler jular , förhoppningsvis utan smärta å tänk va skönt att slippa rulla köttbullar å käka äcklig Jansson.

Mycket starkt gjort av dej att kämpa så. Önskar all lycka.

Empatiska tankar i massor

A

2011-11-29 @ 13:43:48
Postat av: tes

Hej Catrin. Mycket ledsamt att läsa om det som drabbat dig, det finns ingen rättvisa. Hoppas din operation går bra, ska hålla tummarna och tänka på dig! Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter och upplevelser. Kämpa på nu! STORT lycka till! Du är en stark tjej!

Kram, Therese Thörnblom

2011-11-29 @ 14:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0