f-ing monday

idag e en helvetes dag!!!! bara för att jag haft en toppenhelg så kommer allt skit idag istället.... fredags blev middag på allstar o sen filmmys med martin, i lördags va d ju året bästa fest på haga med goa vänner o sen utgång på allstar där jag fick träffa mannen me de fina bruna ögonen o som alltid får mig att lysa upp som ett litet ljus... fick mig en kyss som jag kan leva länge på hahaha   igår så va d tacos o filmmys hemma hos elin och det va oxå helt underbart skönt o få komma bort en stund från mina tankar men i morse när jag vaknade så kom allt svart tillbaka o la sig som ett tjockt täcke över mina ljusa tankar.... jag orkar inte med den här eviga väntan...e en hel vecka tills jag får göra min röntgen och jag vet verkligen inte hur jag ska överleva tills dess :(  alla far bort i helgen och jag vet inte vem jag ska använda som livboj...

att man kan vara så här trött e för mig ett mysterium vill jag lova... har nog aldrig i mitt liv kännt mig så apatisk som idag... grupparbetet va en pers trots att vi bara gick igenom det inför redovisningen i morrn...fattar inte hur jag ska klara tre långa timmar i morrn =S

sen blir jag sjukskriven på riktigt... ingen skola, inget jobb, inget liv o bilen har gått sönder på riktigt nu oxå...ska skrota skiten o sen försöka hitta en ny bil men vill o vill inte lägga ut pengar på en bil när jag inte vet hur min framtid ser ut ekonomiskt... vilka roliga problem man har...

fan nu somnar jag snart igen... vila lite innan martin kommer över o kramar mig lite

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Sitter och ler över din braiga helg! =) Skönt att höra att du har så fina vänner som får dig att tänka på annat. <3

Hoppas veckan springer iväg fort och att röntgen går bättre än bäst! <3 Kram på fina du.. <3

2011-11-07 @ 21:40:42
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: milla

Hej finaste Catrin!

Camilla här som du träffade i sommar inför fjällvandringen. Jag kollar in din blogg då och då för att se hur det är med dig och kom på mig själv nu med att tänka, varför skriver jag aldrig och säger att jag tänker på dig? Jag tänker iaf på dig rätt ofta och tycker du verkar så fantastiskt stark. Jag hoppas verkligen att du ska få må bra. Jag är otroligt imponerad av dig.

Jag befinner mig typ alltid i umeå om du skulle behöva babbla av dig någongång över en fika eller så. :)

Kram på dig!

2011-11-10 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0