Nu är målet nära...

Fick igår veta av min onkolog att det kommer bli en operation och det inom två veckor...det nu preliminära datumet är den 5:e december...ska på möte med min kirurg i morrn och då ska det väl diskuteras om hur operationen ska gå till och vad jag kan förvänta mig efteråt... vet att många är överlyckliga för detta besked och har svårt att se mig så apatisk kring beslutet men ni måste förstå att för mig är det fortfarande en lång väg av kämpande kvar... jag har troligtvis minst 6 månader till av behandlingar framför mig efter operationen men nu finns det ett så mkt större hopp om att jag faktiskt kan överleva det här och bli cancerfri....

just nu ska jag bara få bukt med min ångest och försöka hitta något slags inre lugn, äta upp mig igen och bli så stark som jag kan bli inför den 5:e.... ska försöka ta en tripp hem i helgen och veckan för att träffa alla nära o kära innan jag läggs upp på operationsbordet.... behöver få all kärlek o energi jag kan nu innan mitt öde läggs i kirugernas händer....

jag ber er alla att hålla tummarna för min skull att det här går vägen och att jag kan få komma tillbaka till livet igen....jag längtar så efter er alla som inte vet hur ni ska bete er nu när jag är sjuk....

jag älskar er alla så det gör ont i mitt hjärta glöm aldrig det!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Du gör ett så otroligt bra jobb att kämpa emot cancern ! Ångest är jätte jobbigt, men med hjälp av ångest dämpande så kommer det bli lite "enklare". Jag håller tummar & tår för att det ska gå toppen bra nu. Stor kram

2011-11-23 @ 18:03:30
Postat av: Elin

Vi älskar dig med gullet <3

2011-11-23 @ 18:05:08
Postat av: Mikaela

Jag med många andra tänker på dig och imponeras av din styrka!



2011-11-23 @ 18:46:51
URL: http://grovaord.spotlife.se
Postat av: Bella

vi finns här! Det kommer gå bra <3

2011-11-23 @ 20:05:55
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se/
Postat av: Hanna Lövgren

Du är stark! Ångest är djävulenspåfund men du kommer att klara av den!



Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra!



Kram

2011-11-23 @ 21:17:18
Postat av: Karin..

Åh va jag ska tänka på dig... <3 Det kommer bli bra, jag vet det... Du klarar det här, jag vet det...

Om du orkar dig ut något på stan på julskyltningen så kobbar jag 12-16. Skulle så gärna vilja ge dig en kram... Men jag förstår om du mest är hemma med familjen. Ta hand om dig nu och kämpa på! <3

2011-11-23 @ 21:58:51
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Vilka underbara nyheter!! Var rädd om dig . Kram från Uppsala

2011-11-25 @ 14:39:29
Postat av: Malin

Hej! Håller tummarna jag med! Vi känner ej varandra men blev rörd när jag såg i vk vilka fina arbetskamrater du har :) Lyckades sen hitta hit av ren slump. Känner väl till vad du går igenom även om vi inte drabbats av samma sorts cancer.

Hör av dig om du vill ha någon att skriva/prata med :)

2011-11-27 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0