ny vecka-nya besked...

så var det återigen en ny vecka och jag vet inte alls vad som kommer hända, läkarna ska ha konferens i morrn om min framtid, får svar på onsdag om de vill ge mer cellgifter eller om jag får fortsätta vila till operation e akuellt... e sjukt jobbigt o inte kunna planera nått alls..kan inte ens planera eller boka en resa hem och just nu har jag enorm hemlängtan =( Här hemma så suckas det för minsta lilla och jag känner mig inte ens välkommen i mitt eget hem längre...

Har haft en bra helg i alla fall o fått tankarna på andra saker emellanåt... Satt hundvakt åt falkor i fredags o kollade på a little bit of heaven...tårarna sprutade men sensmoralen att leva sitt liv här och nu var väldigt bra...i lördags hängde jag min goa Erik o hans snälla killkompisar...vi kollade på film o jag fick känna lugnet för nån timme...igår hängde jag hemma hos martin o fick mysa lite med lilla tilde... hatar verkligen vardagarna då alla e upptagna på sina egna håll....

tack alla underbara för alla kommentarer, gör mig så rörd att läsa om era tankar o omtanke gentemot mig...önskar jag kunde krama om er alla....

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla gumman min, tänker på dig hela tiden. Hoppas du får veta nåt mer i morgon! Älskar dig! Massor med kramar Anna ps. jag hoppas verkligen inte att du hängde din goa vän Erik, goa vänner behöver man liksom ha kvar ;-) ds.

2011-11-22 @ 17:39:57
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0