positivt besked

idag fick jag ligga på dagvården och få två enheter med blod som piggande upp och gav lite färg på mina bleka kinder... fick inga cellgifter idag o ska ha uppehåll med xelodan så kroppen får chans att återhämta sig lite o så jag kan få cellgifter på måndag istället... fick träffa min onkolog idag i alla fall och han hade tittat på mina nya röntgenbilder och sa att de hade krympt igen... men han kunde inte säga exakt hur mkt för det var röntgenläkarna tvungna att göra och sedan lämna besked...så får ett mer exakt svar i veckan... känns som en lättnad att få slippa läkemedel en vecka o låta kroppen vila upp sig...

vet att jag borde vara överlycklig och hoppa jämnfota för det här beskedet men jag känner mig mest tom och chockad...tror inte det har landat än...har fortfarande ett tryck över bröstet som sista två dagarna och ont i magen men det vet jag beror på oro o ångest o kommer lägga sig så småningom.... e det vanligt o känna så här? nån mer än jag som vet? hoppas jag får sova i natt för natten innan blev inte mkt sömn... ryggen ömmar o hela jag gör ont...kanske håller på o bli sjuk....

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej gumman har pratat med en som har haft cancer och hon kände exakt likadant som du och hon tycker att det var jobbigast. Hon kunde vara glad ena minuten o sen fick hon sån ångest med allt vad det hör till bara pang sa det. Hennes kropp mådde inte heller bra utan ont lite överallt, så du är helt normal med dina tankar.. Love you

2011-11-15 @ 23:31:23
Postat av: Anna

Gumman,jag hoppas du förstår hur mycket vi tänker på dig! Inte många behöver gå igenom allt du måste gå igenom, men du är en kämpe min vän och vi är helt övertygade om att du besegrar den där förbannade cancern!!!! Love you! Puss o kram Anna

2011-11-16 @ 14:32:08
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0