pyssel o tankar

idag har jag pysslat lite med utklädnadern till på lördag..blev riktigt bra så det e skoj...ska bara försöka knyppla ihop ett bälte av nått slag som matchar min cape o mask...

sitter fortfarande o funderar mkt kring livet o döden... jag vill ha min röntgen nu o få svar på hur tumörhelvetena svarat på behandlingen... mitt hår på kroppen har börjat växa som ogräs igen så nu börjar jag bli orolig över att cellisarna inte tar som innan med tanke på att de sa att jag skulle bli kal på skallen... mkt såna småsaker som gör mig grymt orolig över att nu funkar det inte mer.... men får försöka andas lite o härda ut...


va o bowlade med Ida, Denzel och Elin igår och vi hade sjukt skoj, sen for vi o tog en sen kvällsfika på waynes coffe och fick oss många skratt =) älskar varje stund jag får när jag får känna mig skapligt normal för en stund...
nej om man kanske skulle gå ner till skolan o säga hej till challan eller så går jag o lägger mig o vilar, vet ju att min trötthet mkt beror på näringsbrist eftersom jag fortfarande inte får i mig nån jävla mat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0