seg fredag

uscha idag e jag riktigt slut, sov som en kratta inatt då nån snarkade/hade andningsuppehåll =P men va skönt o få somna o vakna med nån när man har mått bättre...

Snart kommer goa Maggie hit med en kladdkaka så vi kan prata lite skit sen ikväll blir d bio med roomien erik...blir skönt ofå göra nått o komma ut...efter gårdagen som bara innebar att jag satt ensam hemma o grät hela dagen...nu vill jag bara få ett svar o sen få åka hem o umgås med familjen....

skickar tankar o kärlek till min goa släkt i habo som har en jobbig dag idag...älskar er alla massor...



Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Vi skickar massor av kärlek till dig från Stockhoms skärgård jag och John. Var rädd om dig och hoppas vi ses hos Nadia den 10 december. Kram

2011-11-12 @ 19:08:01
Postat av: Moster

Lilla gumman tänker på dig dagligen men tänker positivt, det kommer att ordna sig.. Tack för dina tankar till oss det värmde... Nu skickar jag massor av positiv energi till dig och massor av kärlek.. Kram o puss från hela familjen <3

2011-11-13 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0