vandrande tankar

idag har jag tyvärr haft tid att tänka, mkt och om fel saker ibland... sitter och funderar på om jag någonsin kommer träffa på kärleken igen och hur mkt jag längtar efter någon som älskar mig för mig just nu....kommer jag ha nån som sitter och håller min hand om det här går åt skogen..nån som kommer sakna mig och mina små egenheter....just nu e jag så osäker på mig själv iochmed att jag ser ut som skalleper och inte har min glimt i ögat längre....jag längtar så efter mitt gamla jag och mina små äventyr.... tror inte att nån ärligt kan bli intresserad av mig som jag e nu och det syns på mig för jag krymper när jag e ute bland folk... inte rakryggad och med livslust i blicken som förut....numera e jag liten och livrädd, livrädd för både livet och döden... det enda vi vet om livet och som kommer ske är att vi kommer dö, vilket egentligen inte borde vara så farligt men att inte få leva livet fullt ut är hemskt... inte ens kunna planera min jul plågar mig mer än det borde...

pratade med min gamla goa vän fredrik idag och vi pratade minnen från tio år sen, jag vill kunna göra samma sak om ytterligare tio år!!!!!! tankar springer överallt idag men jag har fortfarande ont i bröstet o magen...vill bara få ut all ångest så jag kan slappna av på riktigt o bara njuta av de fria dagarna jag har från sjukdomen o alla jävla mediciner... vem vet i jul kanske jag kan få känna mig frisk på riktigt för ett par veckor... hoppas att en operation kan bli av efter nyår... en operation skulle vara början på slutet på min sjukdom....

Som underbara Elin sa...det vänder i april....

Kommentarer
Postat av: Karin..

Gud, jag skulle gråta ögonen ur mig och bli galet ledsen om det skulle sluta illa för dig. Jag gråter enbart för att du är sjuk fina du.. <3 Men lyssna nu, det kommer gå bra! Jag bara vet det! Du kommer bli firsk!

och vet du, jag vet att du är vacker och så jävla snygg! Med eller utan hår. Med eller utan gnista. Alltid snygg, I know it! <3

Kämpa på nu goa Catrin! <3

2011-11-17 @ 20:38:48
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskade vän!! Lyssna nu!

Då jag möter dig, då du ler, då du har de stunder då allt känns ok och är runt människor du trivs med.. det kan vara hemma hos dig, när du besöker mig, eller de gånger du är nere på jobbet en sväng, DÅ lyser du, du HAR gnista och glimten i ögat. Du LER, kanske lite försynt men det syns så väl på dig att runt människor du tycker om, som älskar dig för den DU ÄR, så kan du bara vara. Och än fast du inte kanske vet det, kanske inte tänker på det eller märker det, så har du fortfarande den underbara personligheten du alltid haft så länge jag känt dig, dina ögon glittrar.

Kärleken kommer då du minst anar det. Och han kommer älska dig utan hår eller helg sjukt äckligt hårig ;D

Du är en person som lämnar stora djupa avtryck på dina närmaste, en fantastisk kvinna! Och vi alla kommer ha en djup sorg och en otroligt stor tomhet om du skulle lämna oss. Så jag vet att vi alla önskar från djupet av våra hjärtan och tror!! att detta ska gå bra! Och hela vägen finns vi där, om inte fysiskt så alltid mentalt!

Finaste, goaste vännen! Du utstrålar så mycket mer livskraft än vad du vet <3

2011-11-17 @ 21:52:54
URL: http://elintheolinda.blogspot.com
Postat av: moster

det är svårt det där med att tillåta sig gå in i mörkret och verkligen utforska det hemskaste, känna hur det känns, det där svartaste mörkaste, som en klibbigt svart smet. Att helt plötsligt påtvingas sin egen dödlighet, tvingas omvärdera situationer, relationer, tro- inte tro. Att möta det som Du gör är tufft och oerhört modigt- du är en tuff liten Cookie!! Farbror K. hälsar

2011-11-19 @ 10:31:38
URL: http://dystrasystrarler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0