ångesten kom tillbaka

har inte bloggat på länge nu, känns ibland jobbigt o ens gå upp vissa dagar...e nu helt sjukskriven och vette fan vad jag ska göra med mitt liv =( känns som skolan aldrig kommer bli klar och att mitt liv e på paus nu e ännu mer verkligt tyvärr...vill inte vara i umeå...känns som det enda jag förknippar stan med nu är min sjukdom... mitt älskade umeå som blivit min fristad har nu blivit mitt fängelse... pratade med min psykolog idag och han frågade om jag övervägt o flytta hem... självklart men vad flyttar jag till? ett liv på en soffa utan några vänner som peppar varje dag och inget jobb att fly till när det känns tufft.... bara det o packa ihop mitt liv här uppe kommer bli ett helvete...

sitter som vanligt i soffan och är mer eller mindre livrädd över röntgen om typ två veckor... vad ska den visa den här gången? kommer jag dö? kommer jag få leva? vad händer när man dör? varför är livet så grymt orättvist ibland? så mkt frågor och inte ett endaste svar får jag på dem....frustrationen e verkligen på topp eller va man ska säga....

kan någon ge mig ett förslag på vad jag ska göra!!!!!!!!!!!!!

fan fan fan fan fan fan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0