behandlingsplan

blir så less på att jag måste leva typ 3 veckor åt gången..nu blir d 6 veckor jag kan planera eftersom att de bestämt att d ska bli en femte behandling sen röntgen o sen ska d bli möte igen med kirurgerna o röntgenläkaren... alla jävla väntan kring den här sjukdomen e fan hemsk!!!!!!!!!!!!!

har i alla fall bokat en resa hem igen nu på lördag, känner att folket hemma måste prioriteras lite mer o passas på att umgås med när jag väl mår bra...får bara hoppas att resan går bra..kommer ju ändå ha smaskiga illamående vågor om kroppen funkat som tidigare men d får jag väl ta....


nej nu blir d o lägga sig o vila, sova bort dagarna till lördag blir nog bra...äta o sova o gå på toa...e som o vara en liten bebis igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0