deppdag

idag e jag så less o trött på allt som har med cancer o göra... jag e så utmattad, får inte sova på nätterna utan drömmer hemska mardrömmar...

blir lessen när folk tror att man e fit for fight igen efter tre dagar när man fått cellgifter...jag vet aldrig hur jag kommer må eller hur min kropp kommer reagera, bara för att jag hade lyx o tur att förra gången få två bra veckor betyder inte d på långa vägar att jag kommer må likadant den här gången...jag är trött, jag mår illa o jag e så less på att låtsas att allt e bra...det är fan inte bra.. jag vill typ dö varje dag som jag måste gå igenom skiten, e så lätt osäga att det e bara o härda ut ja för jag har fan inget annat val!!!!!!!!!!!!!!! jag försöker se ett ljus men det går inte alltid, jag kan inte se glad ut varje dag.. folk i min omgivning försvinner bort från mig, börjar tor att jag tär på dem för mkt... jag e less på o känna mig ensam =(

Kommentarer
Postat av: Elin

Försvinner inte gumman! Skulle jag aldrig göra. Saker o ting går inte riktigt ihop just nu bara o tiden räcker inte till. Du finns konstant i mina tankar o i mitt hjärta. Och du gör det så bra!Du är starkare än vad du tror.. är stolt över dig!

Hoppas du får sova inatt.

Stooora kramar! <3

2011-10-08 @ 01:01:35
Postat av: Mikaela

Varsågod! Kan inte på långa vägar sätta mig in i din situation, men tänker ofta på dig. Det är okej att vara liten hos de man älskar. Det än en del i att vara stark!

2011-10-09 @ 15:55:18
URL: http://grovaord.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0