hemma i söder igen

nu e jag hemma hos mamsen igen och blir bortskämd...trivs sjukt bra med o vara hemma o bli sysselsatt...visst att jag älskar mitt umeå men e lite jobbigt o sjukt tråkigt när alla är upptagna o har sina egna liv..jag vet ju att jag kan höra av mig till folk men e så sjukt jävla dåli på o ringa eller sms för vill ju inte vara till besvär... om jag kunde lära mig nån gång att folk faktiskt vill umgås med mig.... jag måste verkligen lära mig o uppskatta mina bra dagar...

fickfara ut o rida igår med wilma o på hästen Yasse... va helt underbart o för en stund få sitta o njuta av gungandet på hästryggen o allla höstdofter i skogen... enda nackdelen va väl en extremt osmidig kropp när jag skulle upp på hästryggen o sen kylan som fick mitt ansikte o domna bort...hurska jag överleva vintern undrar jag om jag inte ens kan gå ut utan o frysa näsan av mig... ska prata med Niels om vi kanske kan dra ner på cellgifterna lite ´även om det e surt att jag kan inte maxa ut kroppen men känner att jag vill fan kunna gå ut utan o vilja stoppa ansiktet, händerna o fötterna i ugnen efteråt....men men allt löser sig på nåe vis....

I morrn ska jag me farmor på healing igen och ska blibåde skönt o intressant o se om det e nån skillnad i mina energier sen jag fick helaing av Gudrun sist... jag har försökt att få något slags inre lugn o tänka på att vara harmonisk... fick ju låna en bok av idas mamma om daglig karma och mkt av det som står i boken försöker jag tänka på... känna kärlek, inte vara så bitter på allt o sen ta allt det här som händer o sker som en läroprocess.... sen jag fått healing och fåttlite saker bekräftade så har jag inte lika mkt ångest som innan och jag har fått nån slags inre frid, även om jag då o då brakar ihop av rädsla o ångest... men e väl rätt naturligt som mitt liv ser ut nu....får försöka accpetera att mitt liv ser ut som det gör nu....leva dag för dag o släppa alla negativa energier för känner verj´kligen skillnad på när jag blir utsatt för en massa neggon.....

nej om man skulle låna bilen o åkao häsla på syrran i hennes nya och första lägenhet...passa på o säga hej till pappa o marie samtidigt....


sänder en tanke till Linda igen o hoppas att hon har d bra där hon är nu...

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får gå på armé shopen o testa ut några coola rånarluvor :D haha! Härligt att höra att du mår bra! Puss o kram <3

2011-10-10 @ 22:14:49
Postat av: Suvi

Skönt att höra att du njuter av att vara hemma och bli ompysslad. Det gör gott för själen och kroppen. Jag blir så glad också av din inställning. Du är en klok och stark, fantastisk människa. Tänker på dig ofta ska du veta och slutar aldrig hoppas på att du blir helt frisk. Kram!

2011-10-12 @ 08:58:35
Postat av: Anna

Hjärtat, vad skönt att vara hemma o bli ompysslad. Hoppas det kan hjälpa dig lite på vägen med healing och tankar... Nu är vi hemma igen från Mallorca. Puss o kramar Anna ♥♥♥

2011-10-17 @ 09:23:25
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0