hemska humörsvängningar

sitter o e lessen o normal om vart annat idag....borde egentligen skriva på min hemtenta men jag har ingen motivation alls till plugg just nu =/ ska nog be om en hel sjukskrivning från 1 november...hjärnan e ju inte alls med i spelet längre och jag mår bara sämre o sämre av att inte kunna göra nånting alls i skolan =/

har haft enorm dödsångest idag igen o brytit ihop, jag e så sjukt rädd för att inte få leva mer än nått år till... har läst bloggar idag om folk som dött 9-12 månader efter sin diagnos och mitt hopp sjunker mer o mer men jag vet ju att det även finns dem som det gått bra för... känner mig ibland sjukt avundsjuk på dem för att de sluppit sitt helvete och jag vet inte ens när mitt kommer ta slut... har ingenting att ta på, kan inte ens planera julen för fan =(
blir så arg o lessen ibland över att inte ha nån kontroll över mitt liv längre....

jag stänger mig inne själv när jag har mina svackor och vill inte o törs inte höra av mig till mina vänner för jag vill verkligen inte vara en belastning vilket jag tycker jag är när jag sitter med min ångest o nästan skriker ut mina känslor i soffan...gråter o hyperventilerar som en tok till o från...life is a bitch and then you die....

Kommentarer
Postat av: Elin

Du behöver inte vara orolig att du är en belastning, RING när du än vill! <3

2011-10-20 @ 18:49:38
Postat av: Anna

Det är väl det vänner är till för, att finnas där oavsett hur man mår? Ring mig precis när du vill. ♥

2011-10-24 @ 09:02:34
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: moster

ja, det kan vara skönt att inte behöva anstränga sig mer än nödvändigt. Förstår att det inte känns som läge att göra planer för många månader framöver. vi hoppas i alla fall att vi får se dig på Nobel middagen!! Du kan aldrig vara en belastning! många kramar och varma hälsningar från Törnby

2011-10-26 @ 19:46:01
URL: http://dystrasystrarler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0