orolig i onödan?

har gått med ont i magen sen i söndags =( börjar bli orolig för att min jävla tumör har börjat växa igen... har samma svidande smärta som innan jag fick min diagnos...vill inte riktigt äta för då får jag ont i magen... men e säkerligen bara en jävla massa gaser i magen med min onödiga oro.... men ska ändå ringa avdelningen i morrn och kolla om man kan få magsmärtor av cellgifterna...

har i alla fall haft en trevlig kväll med massa kärlek från kollegorna på Allstar och bästa chefen som bjöd mig på både middag och bio... jägarna 2 va riktigt bra...stormare e nästan lika bra som Lennart Jähkel i ettan men bara nästan....

nej nu måste jag kvällsfika och få i mig cellgifter o sömnpiller så jag får göra kväll nån gång...

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Hoppas du fick sova lite :-)Kram.

2011-10-20 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0