tillbaka till ensamheten

då var jag hemma i umeå igen d¨...känns jobbigt värre..har börjar förknippa umeå med att vara sjuk och blir deppig av o behöva åka upp hit igen där alla behandlingar och ångest bara ligger o väntar på mig... grät som ett barn igår i soffan innan jag skulle åka hem... visst att jag kan bli less på släkt och familj men de e ändå min enda egnetliga teygghet i livet...de kommer allitd finnas där o måna om mig... vet ju att jag har så sjukt mkt vänner här uppe oxå men just nu känns jag bara som en stor belastning på dem när alla har sitt och jag sitter ensam i soffan o grubblar och mår skit...

Läser olika bloggar och ser hur bra det går för alla, undrar när mitt helvete ska vända? sista dagarna har min dödsångest kommit tillbaka oxå... hela tiden tänk om... tänk om det inte alls går som alla tror och vill att det ska gå....hur ska jag kunna trösta och hjälpa dem då? hur ska jag kunna accaptera ett sån levnadsöde? har fått en extrem huvudvärk av att sitta o spänna nacke o käkar till tusen, bara för att inte bryta ihop framför alla och visa mig svag...jag verkar aldrig lära mig att det är okej att känna och må skit vissa dagar, det är okej att skratta och må bra... jag är nån slags zombie som sätter på sig ett leende och säger att jag mår okej fastän jag helst av allt bara vill försvinna, skrika, gråta och få bli omhållen tills mitt utbrott går över....

nej nu måste jag tyvärr sluta skriva för börjar snart storböla och måste få i mig lite frukost så magen klarar alla mediciner o sen snabbplugga o sen ner till skolan för en kass redovisning....


hjälp mig nån....

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Lovar - jag tänker på dig vart jag än är - massor av glada tankar. Din farmor säger att man sänder positiv energi då :-) Var rädd om dig. Kram

2011-10-17 @ 11:40:34
Postat av: Karin.. =)

Men, vackra, vackra du..... <3 DEt är hemskt att läsa och ögonen tåras... Din öppenhet är så fin... Så många tankar som måste finnas där och ständigt gnaga... Träffar du nån psykolog som du får prata av dig med..? Annars kan det vara skönt. Men som sagt, att vara nära dina älskade betyder nog massor också. Bara få vara trygg och vara hos människor som älskar dig... <3 Skickar massa goda tankar och energi... <3 Kramar, kämpa på sötnos!

2011-10-17 @ 12:23:43
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Marie J

Hejsan vännen. Såg att du varit hemåt igen. Har varit på Ibiza och kom hem i fredags natt. Hör av dig i tid nästa gång du ska söderut så jag kan planera in mitt liv efter dig. Vill iaf hemskt gärna träffa dig och ha lite kvalitetstid och försöka ge dig lite styrka och energi. Så gott jag kan iaf. Saknar dig och du finns ständigt med mig. Men seriöst, lova att du höra av dig. Skicka ett mess eller ring nästa gång. Miljoner kramar.

2011-10-17 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0