en stor portion hopp

idag fick jag mitt besked omhur cellgifterna tagit... jag fick för första gången sen i februari ett positivt besked!!!! tumören i magen har börjat krympa och körtlarna har även de  börjat går tillbáka!!!! det här betyder inte att jag kommer bli frisk än på länge men det inger hopp o ork o kämparglöd att orka vidare i min behandling... jag kan se att en eventuell uppförsbacke har ett slut även om det är väldigt långt dit....

nu har jag ett mål att kämpa mot och kommer göra det så gott jag kan =)
tack alla som hållit tummar o tår o bett för mig... fortsätt gärna så vi e 100 på att det här kommer försvinna ;)

nu ska jag sitta här på sjukan o ha tråkigt o hoppas att nån kommer o hälsar på mig =)


bamsekram från mig

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu kör vi så de ryker! Bort ska de små plupparna, skrumpna som små russin! Jag håller tummar och tår, alla mina små kroppsdelar som kan hållas, korsas och knipas, att de ska fortsätta i denna riktning och att du blir kvitt de elakingarna fortare än fortast! <3

2011-09-12 @ 20:19:03
URL: http://elintheolinda.blogspot.com
Postat av: Bella

Jaaaaaaa!!!!!!! :D skönt att höra att det hjälper! :) kram

2011-09-12 @ 22:13:00
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att höra att du känner hopp! Vi fortsätter hålla tummarna (ja allt som går att hålla så klart), du är en kämpe utan dess like! Kramar från Skåne

2011-09-13 @ 10:27:47
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0